zondag 24 april 2011

Trouwdag

Een eerste berichtje op mijn nieuwe weblog. Ik hoop er nog veel te schrijven en hoop dat jullie het met veel plezier zullen lezen.

Vandaag is het onze trouwdag, precies 30 jaar geleden zijn we in het huwelijksbootje gestapt.
Ik heb nog even door ons foto album van die dag zitten bladeren, wat is er dan veel veranderd in die tijd.
Op de foto's jonge opa's en oma's, jonge ouders, broer, zussen enzovoort.
Het plaatje van vandaag zou er heel anders uitzien, in de loop van de jaren zijn er mensen overleden en zijn er door scheidingen ook mensen uit het zicht verdwenen.
De foto bij dit logje is de laatste foto uit het album, nl. mijn trouwboeket.

Nog een fijn paasweekend.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag en het ziet er leuk uit je niuewe blog
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom in blog land:) en gefeliciteerd met 30 jaar..op naar de 35 :)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie trouwdag gisteren en gefeliciteerd met je nieuwe blog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga je blog vanaf vandaag gans lezen, ben heel benieuwd naar je werk, Ben zelf dol op borduren, en tevens een fan van HEAD werk, ben dus benieuwd naar uw werk en wat je het liefst doet, Spannend, mooie blog trouwens, sjiek!! Mooi opgezet!!

    BeantwoordenVerwijderen