woensdag 27 april 2011

Wandelschoenen

Heel veel kilometers heb ik ermee gelopen, mijn wandelschoenen.
In Amerika liep ik ermee in New York, de Grand Canyon en op Alcatraz.
In Japan beklom ik Mount Fuji met deze schoenen aan en liepen we in Hiroshima.
In China had ik ze aan op de Grote Muur en in de Verboden Stad.
Maar ook half Europa ben ik ermee doorgewandeld, Warchau, Rome, Londen, Malta.
Vorige week in Otterlo lieten ze me in de steek, met als gevolg een grote blaar op mijn hak.
Helaas moet ik nu afscheid van ze nemen en uitkijken naar een paar nieuwe.

1 opmerking:

  1. En ga je die trouwe dienaars nou zomaar weggooien? Die verdienen toch minstens een tweede leven als plantenbak voor wat zomerbloeiers of zo? ;) Je zal best moeten wennen aan een paar nieuwe stappers. Alvast heel veel nieuwe kilometers toegewenst.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen