zondag 11 september 2011

Quilttentoonstelling Leiden

Gisteren ben ik naar Leiden geweest naar de quilttentoonstelling van het Quiltersgilde in de Pieterskerk.
Wat een prachtige quilts waren er te bewonderen en ook de kerk is prachtig om te bekijken.
Natuurlijk moest er na het bekijken van al dat moois,ook nog even gewinkeld worden bij de vele kraampjes die er stonden.
Hier heb ik een aantal stofjes gekocht



en ook nog een Micro Stitch.

Met dit apparaatje kun je de 3 lagen van een quilt makkelijk aan elkaar hechten voor je hem gaat doorquilten.





Nog een prettig weekend gewenst

5 opmerkingen:

  1. Ja, het was een mooie TT en mooie spulletjes heb je gekocht. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschone lapjes heb je gevonden.
    't Was echt genieten hè Tineke, mijn hoofd zit nog vol van al het moois..... jammer dat er geen kraampje was waar tijd te koop aangeboden werd..... Vertel je of de Micro Stitch bevalt?
    groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lapjes heb je uitgezocht Tineke, en die microstitch doet me denken aan de angeltang waar we prijskaartjes mee aan het stof schoten enz.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor je berichtje op mijn blog.

    leuke stofjes heb je bijgekocht

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel handig die microstitch ...ik gebruik em ook.
    mooie stofjes heb je gekocht, veel plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen