woensdag 16 november 2011

Ik werk er nog steeds aan

Na alle logjes over borduren, beginnen jullie je misschien af te vragen hoe het met de Farmers Wife Sampler is.
Zoals het al in het kopje staat: Ik werk er nog steeds aan.
Tussen alle kruissteekjes door heb ik weer 4 blokjes gemaakt.
Hieronder de foto's:
Block 107: Windblown Square
Block 48: Homeward Bound
Block 24: Country Path
Block 38: Four Winds
Het totaal van de blokken staat nu op 84. Ik heb nu dus 3/4 af.
Komend weekend ga ik alle blokken even uitleggen op de grond en er een foto van nemen.
Natuurlijk plaats ik die dan ook weer op mijn weblog, zodat jullie kunnen meegenieten.

Tot de volgende keer


6 opmerkingen:

  1. mooie blokken, enne ik ben gezwicht voor de 6 fat men...ik hoop dat ze snel binnen komen wandelen,
    fijne avond,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ijverig hoor weer 4 mooie blokken, je schiet nu al lekker op!
    groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige blokjes heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig en vooral die four winds al die kleine stukjes zo mooi aan elkaar gezet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kleuren zijn het en netjes gemaakt, ben benieuwd naar de foto!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen