vrijdag 25 november 2011

Nog een keer de Farmers Wife

Ook deze weer nog een update van de Farmers Wife Sampler.
Ik heb weer 4 blokken af. Terwijl ik met deze blokken bezig was, kwam ik erachter dat ik 2 maal hetzelfde blok zal te maken.
Hier zien jullie de foto's:
Block 084 Spool

Block 016 Calico Puzzle
Als je de foto's zo ziet, zou je op het eerste gezicht zeggen, dat het 2 verschillende blokjes zijn.
Toch zijn ze op exact dezelfde manier in elkaar gezet.
Door het gebruik van de verschillende stofjes en bij de één nog een 3e stofje te gebruiken, lijken ze nu totaal niet op elkaar.

Verder heb ik ook nog blokje nummer 8 uit het boek gemaakt:
Block 008 Bouquet
En ook nog blokje 75:
Block 075 Rosebud

Voor vanavond ga ik weer een borduurwerkje opzoeken, anders ga ik met mijn verschillende werkjes achterlopen en dat is niet de bedoeling.

Nog een prettige weekend

5 opmerkingen:

  1. mooie blokken,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind blok 016 mooier dan blok 84,maar ze horen er allemaal in en geven dan een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blokkn!!!!
    Naai jij ze met de hand pf op de naaimachine?
    Ik naai ze met de hand n.l.
    Die van jou zijn wel heel netjes hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie blokken heb je weer gemaakt en hoe apart is het toch dat ze zo veranderen alleen door andere stofjes....leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen