woensdag 21 december 2011

A Man a Month


Gisteren heb ik eerst het augustus borduurtje van "A Man a Month" afgemaakt.
Ik hoefde alleen nog de stiksteekjes te doen, het neusje erop te zetten en de kraaltjes vast te zetten.
Omdat er op het moment zoveel leuke SAL's lopen, is het moeilijk om met alles "bij" te blijven.
Zo ontving ik vandaag alweer het volgende deeltje voor deze club en heb ik nog een deeltje liggen om te maken.
Ook het volgende stukje van de 6 Fat Men is weer aangekomen en het 11e ornamentje van Little House Needleworks.
Voorlopig hoef ik me dus nog niet te vervelen.
Gelukkig heb ik straks wel een aantal vrije dagen in het vooruitzicht, dus kan ik  hopelijk nog wat borduurtjes maken.

Nog een fijne dag

12 opmerkingen:

  1. Deze is bij jou ook al zo super leuk geworden. Op naar de volgende. Ikzelf moet inmiddels beginnen bij deel 10.
    Fijne dagen, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk neusje en sneeuwpop,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zo leuk weer!!!!
    Het is maar goed dat ik niet weet waar je de SAL bij maakt......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk die sneeuwpopjes. Ben benieuwd naar de volgende.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is bijzonder leuk geworden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd is dat het vogeltje is zo schattig

    Groetjes Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er heel mooi uit, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig borduurwerk, schattige neus

    BeantwoordenVerwijderen