maandag 2 januari 2012

Baked Goods

Allereerst wil ik iedereen die dit leest een voorspoedig, creatief en gezond 2012 toewensen.

Vandaag heb ik nog lekker een vrije dag, ik  heb dus even de tijd om alles in huis weer aan kant te maken.
De kerstboom weer uit huis en alle spulletjes weer in dozen op de berging.

Afgelopen dagen heb ik gewerkt aan ornamentje nummer 7 van Little House Needleworks. Deze heet Baked Goods.
Ik heb hem gelijk afgewerkt, anders begin ik in het nieuwe jaar al weer met half afgemaakte werkjes en dat wil ik dit jaar toch een beetje voorkomen.

Nog een fijne dag.

10 opmerkingen:

  1. Wat een lief ornamentje en een goed voornemen gelijk uitgevoerd (afwerking). Eigenlijk kwam ik even buurten om te zien of je al een huisje gemaakt had... Komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is een lief "Smulornamentje" geworden Tineke.
    Een mooi, creatief en blij 2012 voor jou en je dierbaren gewenst.
    groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze weer super mooi gemaakt en ook zo leuk afgewerkt.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk is ie en jij begint het nieuwe jaar goed zo, met een afgemaakt ornamentje ;o)
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerdje weer, goed begonnen dit nieuwe jaar, Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de beste wensen voor het nieuwe jaar met veel creatieve uitspattingen (eventueel ;-)
    veel caravan plezier en een goed jaar toegewenst!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. alweer een mooi werkje klaar..leuk hoor Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi! Leuke blog heb je! Ik hoop je op de bloggersontmoetingsdag te ontmoeten!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen