vrijdag 10 februari 2012

Update van de hortensia's

De laatste dagen ben ik niet veel bij de andere blogs langs geweest en heb ik ook weinig gereageerd.
Zoals veel mensen ben ook ik wat in de lappenmand, verkouden, zere keel, zeer hoofd enz.
Als ik de lappenmand weer uit ben, dan ga ik alles weer bijlezen en reageren.

Al weer vier weken terug liet ik de laatste update zien van de hortensia's, dus weer de hoogste tijd voor een nieuw plaatje.

Zo zag hij er op 13 januari uit:
13 januari 2012
en dit is de foto van vandaag:
10 februari 2012

Een fijn weekend gewenst

18 opmerkingen:

  1. je bent al een eind opgeschoten,
    veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Tineke. Nu er nog even flink aan trekken en dan is het klaar. Wat wordt hij mooi!! Ik zou hem zo aan mijn muurtje willen hangen.
    Enne....beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat schiet ook al aardig op, wat een klus zeg; dat doe ik je dus echt niet na.
    Heel veel beterschap, ik hoop dat je je weer snel fit voelt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste beterschap, en je heb een prachtige voordering gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi wordt deze. Beterschap gewenst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beterschap, en de hortensia is prachtig gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er wordt wat gekucht en geproest. Hier ook. Maar je borduurwerk wordt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't Is toch ook een monnikenwerk, Tineke! Maar mooi wordt-ie, da's een ding dat zeker is.
    Beterschap gewenst hoor, en fijn weekend!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha,die foto"s net zoek de 10 verschillen maar erg mooi,hoor! En beterschap,gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent toch lekker opgeschoten. Beterschap, ik hoop dat je je gauw weer wat fitter voelt.
    De hortensia's worden prachtig.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar is al weer een mooi stukje bijgeborduurd! Het is een wel een heel werk, maar het wordt prachtig.
    Beterschap toegewenst. Doe maar even lekker rustig aan.
    Geniet maar van het weekend.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi! beterschap, doe rustig aan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het zo'n schitterend borduurwerk!!!!
    Beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik blijf hem prachtig vinden. Je bent er toch zeker bijna nu?
    Vervelend dat je vervelend bent. Knap maar gauw op!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toch weer een stukje verder.beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap, en je bent nu echt bezig met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen