donderdag 31 mei 2012

Blokken gemaakt

Van de stapeltjes stof uit mijn vorige blog heb ik de afgelopen dagen vier blokken voor de Civil War Tribute quilt gemaakt. De blokken zijn best groot, 12 inch, dat is ongeveer 30 centimeter.
Hieronder de foto:

Hé, nu ik de foto zie staan, zie ik dat ik bij één van de blokken een foutje heb gemaakt. Zien jullie hem ook?
Straks dus nog even achter de naaimachine om het te veranderen. Of zal ik het toch maar laten zitten, zodat dit straks een persoonlijk accent in de quilt is . . . . .

Nog een fijne avond

9 opmerkingen:

  1. Ze worden heel mooi, maar mijn oog viel direct op de fout; ik zou het persoonlijk veranderen, het is té zichtbaar (al zou ik het je absoluut niet na doen, die kleine stukjes zo netjes aan elkaar!) en er komt vast nog wel een subtieler foutje, al dan niet expres om je persoonlijke touch er aan te geven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Per dag een blok???? Mooi gemaakt hoor maar ik zag eerlijk gezegd ook direct je foutje. Je weet wat de Amish zeggen?Niets mag perfect zijn want alleen God is perfect. De keuze aan jou om het te veranderen of niet. Succes :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zoekpuzzeltje! Kan je echt goed, al die stofjes maken tot zo'n leuk geheel.. En dat foutje.. weet zeker, dat je dat niet laat zitten..
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moest even zoeken maar vond hem toch in de rechter blok beneden :-)
    Het zijn wel erg mooie blokken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokken zijn het geworden. Ik vind de opmerking van Catharina leuk. Maar ik zou het toch maar even veranderen hoor, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blokken zijn heel mooi en je gaat ook heel snel vooruit, persoonlijk zou ik het foutje herstellen.
    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Tineke, Mooie blokken, mooie kleuren....zou het foutje zeker herstellen. Foutje erin is leuke en eigen maar deze is net FF TE...:-)
    Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moest wel even goed kijken hoor om het foutje te ontdekken.. Wat een schitterende blokken heb je gemaakt!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen