dinsdag 14 augustus 2012

Om op te eten

In Canada had ik hele leuke placemats gezien. Het patroontje was vrij simpel, maar ik vond de stof zo ontzettend leuk, maar veel te duur.
Thuisgekomen ben ik op het web gaan zoeken en laten ze de stof  hier ook hebben, zelfs nog als aanbieding ook.
Na wat mailtjes heen en weer, was de bestelling geplaatst en vandaag was de pakketdienst al aan de deur met een dikke envelop.
food & fruit stofjes
Als je dan zo aan het kijken bent, dan is de verleiding natuurlijk wel erg groot, om nog wat extra FQ's te bestellen.
Omdat ik nog steeds van plan ben om de Civil War Diary quilt te gaan maken, heb ik ook gelijk maar wat reproductie stoffen besteld.
reproductie stofjes blauw
Reproductie stofjes bruin
Nu nog even wat tijd vinden om van deze mooie stofjes wat leuks te maken.

Nog een fijne avond.

8 opmerkingen:

  1. Leuke fruitige stofjes. Daar zou je zeker trek van krijgen. De avonden worden toch weer langzaam aan langer, genoeg tijd om wat leuks van te maken. Ik ben benieuwd hoe je die smakelijke stofjes gaat verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vreselijk leuke stofjes, die eerste. Helemaal vrolijk. Die andere zijn mooi voor de CWD. je hebt dus grootse plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie stofjes.. ben benieuwd naar je updates!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb eerst je berichtje over jullie vakantie even gelezen. Wat een prchtige tijd, super mooie foto's. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    En wat heb je nu een prachtige stofje besteld, super, heerlijk die leuke kleurtjes.
    en die blogdip, komt bij iedereen wel eens voor hoor, gaat ook meestal weer over.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stofjes heb je gekocht, die voor de placemats zien er gezellig uit en de reproductiestoffen zijn prachtig. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stofjes, als ik dat zie vind ik het altijd jammer dat ik niet quilt, maar ja, je kunt nu eenmaal niet alles doen wat je leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stofjes. Daar word ik hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen