woensdag 23 januari 2013

Lappenmand

Tja, daar zit ik dus al een paar dagen in. Zeer hoofd, zere keel en veel hoesten, vooral voor de nachtrust is dat niet erg goed. Afgelopen maandag van de huisarts een antibioticakuur gekregen en daarmee moet het weer helemaal in orde komen.
Ondertussen doe ik niet zoveel, wat in huis rommelen en af en toe een steekje borduren.

Voor ik in de lappenmand terecht kwam had ik nog aan de Log Cabin Lonestar geborduurd, dus daar kan ik nog wel een update van laten zien.

22-01-2013
De vorige update was van een maand terug en toen was ik zover:

26-12-2012
Nog een fijne dag

14 opmerkingen:

  1. Liebe Tineke,
    das wird super. Es sieht schon sehr schön aus. Ich bin gespannt, wie es weiter geht.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je borduurwerk is erg mooi, veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al geveld, net als een heleboel anderen. Maar dat gaat weer over hoor!
    Wij hadden hier vanmorgen weer een super gezellige Bee met achterbuuv!! Je weet wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Tineke! Ik hoop dat de antibiotica snel werkt.
    Je borduurwerk ziet er al mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk borduurwerkje ! !
    Beterschap Tineke.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Stickerei wird wunderschön.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn niet de leuke lapjes, Tineke. Maar troost je, je bent niet de enige.. half blogland ligt op de bank lamlendig te wezen. Beterschap hoor. en je lone star wordt een plaatje.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. veel sterkte gewenst met beter worden, doe maar rustig aan, buiten is het koud en glad. gelukkig kon ik in plaats van borduren (loopneus en branderige ogen) wel breien.pffff... stel je voor, geen alternatief, oef! ;-)
    je gaat altijd razend snel dus dit grote werk zal toch wel redelijk snel af zijn. en het is erg mooi aan het worden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap Tineke...! Ik hoop voor je dat de lappenmand snel verwisseld kan worden voor de borduurmand en ga dan maar lekker aan de tafel zitten zou ik zeggen...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent lekker opgeschoten, wat wordt dit een super mooie lap. Heel veel beterschap, hoop dat je gauw weer fit bent. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oef, aan hoeveel mooie borduurwerken ben je bezig?
    ook deze is prachtig.
    beterschap hoor,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Akelig hoor! Ik hoop dat de medicijnen vlug helpen, en dat je er gauw weer bovenop bent. Je borduurwerk is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Komt vanzelf goed, doe eerst maar goed voor je zelf zorgen, en beter worden, want deze griep blijft lang hangen, beterschap, ooh en ik ga je volgen leuke blog
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen