vrijdag 13 september 2013

Verder met quilten

Na maanden heb ik het quilten weer opgepakt en ben ik verder gegaan met "Needles and Threads".
Het blijft een leuke BOM om te maken.


Naast het grote blok heb ik ook vier kleine blokjes gemaakt, deze komen tussen de andere blokken in op de quilt.
Er moeten nu nog twee grote blokken gemaakt worden en dan kan ik gaan puzzelen hoe ik de top in elkaar ga zetten.
Wordt vervolgd.

Vandaag bracht de post me het laatste boek van Jennifer Chiaverini, "The Loyal Union Sampler". Straks even lekker bladeren. Daarna zet ik het boek eerst nog even naast "Sylvia's Bridal Sampler" in de kast. Zodra ik een paar andere projecten af heb, wil ik toch aan één van de twee beginnen.


Nog een fijne dag

6 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,

    Bij mij lag het boek vandaag ook in de bus. Maar opgepast als je begint te bladeren wil je niet meer stoppen en wil je ook meteen aan de quilt beginnen. Super is het boek!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werk weer!
    Veel plezier met je nieuwe boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke applicatieblokjes, Tineke. Ben wel benieuwd naar het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent met iets leuks bezig en wat een project ga je beginnen! Ik ben benieuwd welke het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen