dinsdag 3 december 2013

Update van Maggie

Weten jullie nog wie Maggie the Messmaker is? Omdat ik met het borduren aan de jaargetijdenkrans elke maand druk bezig ben, is Maggie een beetje vergeten. Al die tijd heeft ze geduldig in de kast liggen wachten.
De afgelopen week heb ik gelukkig toch weer een klein stukje kunnen borduren.

update 3 december 2013
Ik zal hieronder ook nog een foto plaatsen van de laatste update in 2012

update 30 september 2012
Het laatste deel van de jaargetijdenkrans heb ik ontvangen, dus nu weer even verder daarmee.

Nog een fijne dag.

10 opmerkingen:

  1. Leuk Tineke. Mijn Maggie ligt nog te wachten op de eerste steekjes. Ik denk dat het een van mijn goede voornemens voor volgend jaar wordt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat is toch al een heel stukje verder. Ook zo'n groot project, maar wel ontzettend leuk. De titel doet me denken aan een kleine poster die bij lieve vrienden van mij hangt. Daar zie je een mess, niet te geloven. En dan staat er bijgeschreven: It's my mess and I love it!! Enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik wist niet dat je deze ook aan het borduren was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even de totale foto opgezocht. Leuk borduurwerk denk dat je iedere keer weer wat nieuws ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is waar ook.... Dat 'vreselijk' grote borduurwerk met de naaimachine!
    Ik vind het geweldig van kleur, maar wat een klus....

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Tineke, vind het ook een erg leuke borduurwerk!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig , heel mooi, maar een heel werk.
    Gr, M-J

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt heel mooi! Fijne feestdagen en tot volgend jaar in gezondheid en creativiteit. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen