maandag 21 april 2014

Nogmaals de Quiltsampler

De afgelopen dagen zijn we heerlijk wezen kamperen.
Omdat ik vergeten was om mijn e-reader mee te nemen had ik niets te lezen. Gelukkig had ik wel een aantal van mijn borduurprojecten meegenomen, dus hoefde ik me niet te vervelen. Er waren diverse dingen waaruit ik kon kiezen, nog een borduurtje voor de regenboogkussens, de randjes, de quiltsampler.
Het is dus de quiltsampler van Linda Myers waar ik mee ben begonnen, weer twee nieuw blokjes staan erop, de Wild Goose Chase en het Marine Compass.


Het borduren hiervan gaat erg snel, ik ben nu alweer op de helft van deze sampler


Naast het borduren heb ik verder lekker veel gewandeld en gefietst en genoten van het heerlijke voorjaarszonnetje.
Gisteravond werden we nog getrakteerd op een prachtige zonsondergang


Nog een fijne avond

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n paar daagjes weg. Leuk borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig, die sampler. Gelukkig dat je je borduurwerk mee had, anders was het balen geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt erg mooi, kleuren komen goed uit.
    Heb ik het goed gelezen dat je 25 kleuren nodig hebt.
    Gr. Nardy

    BeantwoordenVerwijderen