vrijdag 15 augustus 2014

Een update van Maggie

Hoogste tijd om weer eens een update van Maggie the Messmaker te laten zien. Samen met nog wat andere werkjes is ze mee geweest op vakantie en ook hier thuis heb ik er nog weer de nodige steekjes bijgezet.


Het is een heel mooi, maar ook lastig patroon. Hele kruisjes met 2 draden en veel halve kruisjes met 3 draden, maar hier moet je soms weer een combinatie van 2 kleuren voor gebruiken. Aan de andere kant geeft dit weer een heel mooi effect aan het werk.
Hieronder nog even de foto van de vorige keer, om te laten zien dat er best wel een stuk is bij gekomen.

Nog een fijn weekend

8 opmerkingen:

  1. Dat klinkt inderdaad als heel bewerkelijk, maar het ziet er wel prachtig uit!

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent al weer een stuk opgeschoten..wordt mooi..Fijn weekend gewenst!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twee kleuren had ik ook bij mijn Michael Powell werkstuk. Al deze verschillende situaties maken een werkstuk wel weer even anders dan de anderen. voor een afwisseling is het leuk om te doen, maar ik zou medelijden met je krijgen als deze achter elkaar af gemaakt moest worden ; - 0
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh klinkt als een hele klus maar het wordt bij elk steekje steeds mooier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er er schitterend uit. Dat is inderdaad in deze patronen bewerkelijk, verschillende kleuren en verschillend aantal draden. Maar het geeft zo,n mooi effect. Je bent lekker opgeschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een mooi stuk erbij. Het borduren van Max vond ik ook zo leuk. En met de verschillende draad combinaties op ponskaartjes vond ik het prima te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een klus hoor Tineke. Maar jij bent een kei in borduren en hij wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend mooi patroon is dit Tineke.
    Inderdaad een lastig patroon, maar juist de variatie is zo mooi als je het gemaakt hebt.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen