zondag 2 november 2014

De TOP is af !!!!

Het begint nu heel op te schieten met de "Needles and Threads" quilt.
Gisteren heb ik de top afgekregen, ik heb hem helemaal met de hand in elkaar gezet.
Komende week tussenvulling kopen. Ook moet ik de stof voor de achterkant nog ophalen bij Sandra.


Het quilten kan straks beginnen, maar eerst moet ik nog op zoek naar een tutorial met de lattenmethode om alles netjes op elkaar te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee en tips voor me?

Nog een fijn weekend

8 opmerkingen:

  1. Yehhh wat spannend. Ik heb de lattenmethode op internet op meerdere video's bekeken. Je kunt ook op Pinterest misschien wat vinden. Succes. Prachtig geworden je top . Je allergrootste fan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat wordt dat mooi, Tineke! Veel plezier met het quilten.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt dit prachtig mooi Tineke, succes met het quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is heel mooi geworden zeg, succes met het dubbelen.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat is het nu al mooi! Prachtig! Veel plezier er succes met de volgende stappen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd joh! Wat geeft dat een voldaan gevoel hè?! Hij is enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke, je top is mooi, kijk hier even voor een filmpje van het dubbelen met latten, http://www.youtube.com/watch?v=bhwNylePFAA
    zo heb ik het ook gedaan
    succes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige top heb je gemaakt . Ik zet momenteel mij laptop op de quilt om door te rijgen, werkt perfect. Foto staat op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen