vrijdag 5 december 2014

Pinwheel Gone Awry

Dit boek heb ik al een jaar of vijf in huis:

Elke keer nam ik me voor om toch eens te beginnen aan de Dear Jane, maar steeds stelde ik het weer uit.
De top van de Farmers Wife en Needles and Threads zijn af  en nu is het dus eindelijk zover, tijd om te beginnen.
Op Facebook is er een groep Nederlandse Dear Jane Quilters, een heerlijke stimulans om gezamenlijk met deze quilt bezig te zijn, je kunt je foto's delen en loop je tegen een probleem aan, dan is er altijd wel iemand die raad weet.
Via deze groep ben ik ook in contact gekomen met twee leden die bij mij in de buurt wonen en we gaan nu samen aan deze quilt werken. Afgelopen woensdag was de eerst DJ bee.

Mijn eerste blokje van de 225 stuks is af, blokje A-1, Pinwheel Gone Awry
Zo is hij geworden:


Nu snel verder met het tweede blokje, de malletjes hiervoor liggen al klaar.

Nog een fijn weekend

10 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hem, nee eigenlijk is het een haar ..., ook gaat maken!
    Doe je alle blokjes op rij, of ga je kris kras kiezen?
    Ik volg je groeiende DJ met belangstelling!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook heel benieuwd, het is zo'n prachtig werkstuk; veel plezier met het werken er aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben al 7 jaar in de ban van Jane, er komt nu schot in de zaak! Ben benieuwd hoe het jou vergaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eerste blokje van de Dear Jane is mooi geworden, leuk dat deze dame ook onder jou aandacht is, zoals bij veel quilts ters/ers Veel plezier met dit prachtige project.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig blokje. Wat leuk dat je dit project met anderen kunt doen. Dat is een flinke stimulans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de tip van de fb groep !
    Die kende ik niet, leuk om daar te kijken .... Thanx ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die wordt vast erg mooi. Leuk dat je er met een paar mensen aan werkt,
    dat geeft niet alleen stimulans, maar het werkt ook veel leuker.
    Ben benieuwd hoe het worden zal.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat je met z,n drietjes aan de dj gaan werken. Ik wens jullie heel veel gezelligheid toe . groetjes van je allergrootste fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke onderneming, ook het met zo'n groep virtueel en met een paar anderen in het echt samen te doen. Ga jij ze op volgorde van nummer maken, of steeds een blokje dat je leuk vindt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en lang leve internet. Zo ontdek je mensen met dezelfde hobby dichtbij jou! Zo gezellig om er samen mee bezig te zijn !

    BeantwoordenVerwijderen