zondag 23 oktober 2016

Bargello

Vorig jaar januari heb ik een workshop Bargello gedaan. Het eerste deel voor deze quilt had ik na de workshop af:

En na een aantal maanden ook de andere 3 delen:


Maar ja, toen kwam de verhuizing, de verbouwing enz.
Gelukkig was ik hem niet vergeten en vlak voor de zomervakantie had ik een mooie achtergrond stof gekocht en hem gedubbeld:



Daarna was het nog een kwestie van doorquilten en verder afwerken:


Helemaal klaar dus, het plekje waar hij moet komen te hangen is al uitgezocht.

Nog een fijne avond

10 opmerkingen:

  1. Schitterend geworden...ben benieuwd waar je deze Bjoetie gaat neerhangen! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bargello!!! Ook ik heb ooit een bargello gemaakt, paar weken geleden erover geschreven op mijn blog.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! En een prachtig 'stralen effect'via je quiltwerk. Geniet-ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en vooral die witte kleuren springen er vanaf. Het lijkt behoorlijk ingewikkeld project en je hebt het fantastisch gemaakt.
    Zonnige groeten uit New Orleans

    Mijn blog Orangerie bestaat niet meer, nu is het Alice Margaux

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is PRACHTIG geworden Tineke! Vooral ook door die ronde vorm.

    BeantwoordenVerwijderen