maandag 5 december 2016

Ochtendwandeling

Elke dag probeer ik een stuk te wandelen. Tenslotte wonen we in een prachtige omgeving en sinds kort heb ik er ook veel tijd voor.
Vlak achter ons huis ligt een prachtig natuurgebied, het is 5 minuten lopen en ik sta midden op de hei.
Meestal ga ik 's middags er even op uit, maar omdat het vannacht gevroren had en de zon zo mooi opkwam ben ik vanmorgen al op pad geweest.

Natuurlijk had ik me wel warm aangekleed, de snowboots, muts, sjaal en wanten waren echt wel nodig:

Het zonnetje scheen mooi tussen de bomen door, in de schaduw was het fris, maar in de zon was het heerlijk wandelen:


De vorst had alles een mooi wit laagje gegeven:


Kijk toch eens hoe mooi het is:


Nog een fijne dag

5 opmerkingen:

  1. Je woont in Prachtige omgeving Tineke, dus dat is echt genieten! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is echt de moeite waard om naar buiten te gaan. Het is zo prachtig en de buitenlucht voelt lekker gezond aan!
    Mooie foto's ...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, jullie wonen zeker mooi! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mensen, prachtig huis, prachtige omgeving !!
    Je allergrootste fan !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk ! Prachtige foto's. De laatste is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen