maandag 22 januari 2018

Week drie van de hexjes

Afgelopen zaterdag ontving ik via de mail het derde deel voor de Winterse Hexjes.
Nu moesten er twee bloemen gemaakt worden en aan het deel gezet worden wat al klaar was.


Zo ziet het er nu na drie weken uit.
Ondertussen heb ik begrepen dat de totale quilt ongeveer 150 x 200 cm gaat worden als je hexagonnen van 1 inch gebruikt. Die van mij zal kleiner worden, want ik gebruik hexjes van 3/4 inch.
Nu weer tot zaterdag wachten voor het volgende stukje patroon.

Nog een fijne dag

2 opmerkingen:

  1. Je gebruikt leuke stofjes! Zo leuk om te doen, niet dan? Ik heb inmiddels al wat hexjes voorbereid, van 2 stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Tineke, heb wel eens een kussen van gemaakt, het is jammer genoeg versleten, want ons hondje lag er altijd tegen aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen