zondag 14 januari 2018

Winterse Hexjes

Zoals elk jaar zijn er aan het begin van het jaar nieuwe BOM's en andere creatieve uitdagingen om weer twaalf maanden mee aan de slag te gaan.
Eén ervan is de "Winterse Hexjes". Elke zaterdag ontvang je per mail een gedeelte van een patroon.
Vorige week zaterdag dus deel één, een hexagon bloem:


Niet zo moeilijk dus, 7 hexjes en klaar is kees.
Gisteren deel twee ontvangen, dit keer 12 hexjes om de bloem wat groter te maken.
De stofjes die ik hiervoor gebruik heb ik allemaal nog in mijn voorraad.


Komende zaterdag het volgende deel, ben benieuwd hoe we verder gaan.

Nog een fijne avond

4 opmerkingen:

  1. Leuk hé, zo meedoen. Is ook niet zoveel huiswerk, zo lekker makkelijk.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk die uit da ging om mee te doen, alleen ik heb nog zoveeeeeeeeeel, maar je hesjes zijn erg mooi.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door afbeeldingen van winterefteling hexjes kom ik jou blog tegen :0)
    Leuk hoor!
    Gezellig als er veel meedoen :0)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen