maandag 19 november 2018

Van alles wat

Het is al weer de 19e en ik heb nu pas tijd om het eerste blogje van deze maand te schrijven.
Natuurlijk weer druk geweest met van alles en nog wat, maar eigenlijk niets af gekregen.

De hexjes gaan natuurlijk nog steeds door, ondertussen heb ik week 34 af, in de m,ail zat afgelopen zaterdag de opdracht voor week 46.


De groeimeter groeit ondertussen ook rustig aan door, de grote luchtballon is bijna af:


Maar ondertussen ben ik ook begonnen aan een nieuwe quilt. Onze dochter is in verwachting, eind februari wordt de kleine verwacht. Natuurlijk moet ik daar dan een mooie quilt voor maken.
Het begin is er, ik gebruik hiervoor de boeken van deze ontwerpster:


Het eerste blok is ondertussen af, de andere blokken heb ik al grotendeels uitgewerkt.

Nog een fijne dag

8 opmerkingen:

  1. Je hesjes worden mooi en je groeimeter ook. Alle twee hele projecten om te maken he. Maar gefeliciteerd hoor oma............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer met mooie dingen bezig. En de nieuwe babyquilt... Als ik het goed begrijp naar patronen van Heleen? Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Rian, wat lang geleden al dat we de vervolgcursus bij haar hebben gedaan.

      Verwijderen
  3. Allereerst van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat er een kleine op komst is. Is het voor de eerste keer Oma worden? ;-) Natuurlijk moet er dan een mooie quilt voor komen.
    Prachtige hexjes en de groei-meter ziet er geweldig uit!
    Dan nog even dit, Tineke
    Al een geruime tijd staat er voor je blognaam bovenin de balk "niet beveiligd" en zoals ik nu een reactie schrijf, wordt het zelfs helemaal rood. Dus...simpel om dit te veranderen. Je gaat naar instellingen onder het kopje BASIS, daar staat HTTPS, verander daarachter even van "nee" naar "ja". Probleem is opgelost!!! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is idd het eerste kleinkind, ik verheug me erop.
      Dank voor de tip, ik heb het gewijzigd.

      Verwijderen
  4. Wat leuk dat je oma wordt! Uit ervaring kan ik zeggen dat het heerlijk is... Iedereen zegt het, maar je ervaart het pas echt als het zover is. Leuk dat je een quilt gaat maken voor de kleine! Het begin is al veelbelovend...
    Petje af voor dat geduld met àl die hexjes.. Ik vind hexjes leuk, maar ik staak altijd halverwege. Misschien helpt het wel als je telkens een 'opdracht' krijgt. Je hebt nu al een heel mooi stuk klaar, Tineke!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat geweldig Tineke,je word oma....en wat ben je mooie dingen aan het maken.
    Ik ga wat meer bloggen,want zo mis ik te veel leuk nieuws😆😆😆😆
    Succes met alles....
    Groetjesss...

    BeantwoordenVerwijderen