dinsdag 24 december 2013

Randje per Week

De jaargetijdenkrans is bijna klaar en eigenlijk had ik me voorgenomen om niet weer aan een SAL mee te gaan doen. Maar soms kom je iets tegen, wat zo leuk is en ja, dan ben ik weer verkocht.
Dit keer ga ik meedoen met een randje per week.
Vanaf 4 januari komen er hier op zaterdag patroontjes te staan van een randje, zoals die vroeger op de merklappen werden geborduurd. In totaal komen er 106 verschillende randjes.
Mijn linnenband heb ik in huis en de kleurtjes zijn uitgezocht dus ik ben er klaar voor.


Hele fijne kerstdagen gewenst.

11 opmerkingen:

  1. Gelukkig kan ik weer reageren op je blog, ik had wat problemen daar mee...
    Ik heb je jaargetijdenkrans bewonderd en oh..., wat is ie mooi! Wel een geduldwerkje hoor..
    En nu een randje per week, zo leuk hè... Ik doe ook mee, dat kon ik echt niet voorbij laten gaan!
    Ik wens je hele fijne dagen vol licht en warmte met allen die je lief en dierbaar zijn!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tinneke ook hele fijne kerstdagen................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die randjes, dat lijkt me heel leuk om mee te doen, maar ik denk dat ik het maar van een afstandje ga volgen. Jij zit er in ieder geval al klaar voor!

    Fijne Kerstdagen.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk, ik ga ook mee doen moet alleen nog een stofje vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben ook om, mooie kleuren heb je gekozen. Ik moet nog op zoek naar materialen, begin daarom iets later ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je een creatief, gezond en geweldig 2014, zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Tineke, mooie kleuren, ik ben aan het twijfelen of ik mee ga doen!! Ik ga in ieder geval de randjes opslaan!

    BeantwoordenVerwijderen