dinsdag 15 april 2014

Sportief

We hebben een sportief weekend achter de rug.
Als eerste had ik weer een borduurtje voor de regenboogkussens klaar, dit keer een mountainbike:

Nu is op de bank zitten borduren niet zo sportief, maar wel mijn laatste aanwinst, deze fantastische e-bike:
Ik heb er natuurlijk al mee gefietst, wat gaat dat fantastisch.
Vanaf nu wil ik een paar keer per week de 15 kilometer naar mijn werk gaan fietsen.

Ook heel sportief was de prestatie van onze zoon.


Afgelopen zondag liep hij mee met de marathon van Rotterdam. Zijn streeftijd was 3.30 uur en hij was binnen in 3.27.59 uur, een topprestatie!!

Nog een fijne dag

4 opmerkingen:

  1. Prachtig borduurwerk! Leuk, zo'n stoere fiets :-)
    Jouw fiets is ook heel mooi, veel fietsplezier!
    Applaus voor jullie zoon, wat een prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi werkje, veel geluk met je fiets en proficiat aan je zoon, knap gedaan.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is genieten met zo'n e-bike, je zou er de wereld mee rond willen toeren. Knappe zoon dat ie zijn record heeft verbeterd. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig borduurtje weer geworden en je hebt een mooie fiets, je zoon is een Topper!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen