dinsdag 21 april 2015

Frosty Friends

Ook als we in het buitenland zijn, probeer ik quiltwinkels te bezoeken. In 2012 waren we in Canada en daar lukte het me een leuk pakketje te vinden met één van mijn favoriete onderwerpen.
Enthousiast was ik begonnen de top in elkaar te zetten, maar daarna kwam er weer van alles op mijn pad en had ik er een UFO bij.
De afgelopen week heb ik hem toch maar weer tevoorschijn gehaald.
Het grootste werk was al gedaan:


Eigenlijk hoefde ik alleen nog een stukje te quilten en de bies eraan te zetten, (let maar even niet op de kwaliteit van de foto):


Oh ja, en natuurlijk moet er ook een etiket op, voor de eerste keer heb ik een poging op de naaimachine gewaagd:


Weer kan ik een UFO doorstrepen van mijn lijstje, op naar de volgende.

Nog een fijne avond

10 opmerkingen:

  1. Eigenlijk kan ik nu even geen sneeuw meer zien maar voor jou maak ik graag een uitzondering omdat je van die mooie warme kleuren eromheen hebt gemaakt. Je hebt meer affo's dan ufo's zeker?
    Je allergrootste fan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi!
    Leuke blog heb jij...
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat is die leuk geworden! Goed dat je hem hebt afgemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden Tineke!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige quilt !!!!
    Zo leuk met die sneeuwpoppen en de kleuren zijn ook erg mooi.
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooie quilt. Het zijn leuke tafereeltjes met die sneeuwpoppen.

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is toch hartstikke leuk! Kan komende winter (mag nog heeeeeeeeeeeel lang duren!) bij je hangen. Het is natuurlijk ook een mooie herinnering aan jullie bezoek aan Canada.

    BeantwoordenVerwijderen