maandag 13 februari 2017

Koffietijd met Tineke en de Handwerkbeurs

Afgelopen zaterdag ben ik met een zus en twee vriendinnen naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Voor mij de eerste keer, meestal valt de handwerkbeurs in een week dat we met vakantie zijn.
Dit jaar gelukkig dus niet en wat hebben we genoten die dag van al het moois in de vele stands die er waren. Ik had niet veel op mijn lijstje staan wat ik perse wilde kopen, alleen wit DMC garen en de nieuwste Klossie.


Maar ja, toen zag ik die mooie grote bollen wol en was ik verkocht. Hoewel ik al jaren niet meer heb gebreid ga ik hier toch wat van maken. Natuurlijk kon ik bij Atelier Bep het leuke patroontje van het schaapje niet achterlaten. Ook vond ik nog een mooi patroontje voor een naaikoffertje.
Voorlopig hoef ik me dus niet te vervelen.

Eind januari begon ik aan een quilt voor de keuken, daar was nog een muur die wel wat fleurigs kon gebruiken. Afgelopen zomer had ik een panel gekocht met daarop koffiekopjes. Nog wat andere leuke stofjes erbij gezocht, wat uurtjes achter de naaimachine en de quiltring en "Koffietijd met Tineke" hangt aan de muur.



Nog een fijne dag

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo met z'n viertjes naar Zwolle. Zal best wel druk zijn geweest. Hadden jullie geen last van de sneeuw?
    Enig, dat quiltje voor in de keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen!
    De quilt is super! Heel toepasselijk voor de keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen en de quilt vind ik heel erg mooi, snel gedaan zo.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me leuk de handwerkbeurs, maar Zwolle is me te ver weg.
    Je koffiequilt is prachtig en uitnodigend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Ja dat was weer een goede vangst. Ik ben reuze benieuwd naar je deelproject en je koffie tijd met Tineke is prachtig geworden,past prachtig in jullie prachtige keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend het die handwerkbeurs , zoveel mooi's......liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen