maandag 20 februari 2017

Lekker bezig geweest

De laatste week heb ik heerlijk gewerkt aan een UFO, de Loyal Union Sampler. Van deze sampler heb ik de eerste zes blokken in 2015 gemaakt en in 2016 heb ik er drie gemaakt.
Ik ben niet van plan om in dit tempo door te gaan, dan zou ik nog ruim 20 jaar bezig zijn, afgelopen week heb ik vijf blokken gemaakt:

 A-10 Broken Path

A-11 Broken Window

B-1 California

 B-2 Camp Curtin

B-3 Campfire

Ik ga niet beloven dit tempo vol te houden, maar hoop toch regelmatig een update te geven.

Nog een fijne dag

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig begrijpen we je allemaal, we hebben allemaal projecten die blijven liggen en ineens weer aan de beurt komen. Succes ermee........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal erg mooi, je hebt er haast achter gezet.
    Fijn weekend,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms heb je ineens zo'n zin om snel verder te gaan. Mooie blokken zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een prachtige blokjes, die wil ik volgende maand wel in het echt zien !
    Dikke Knuf van je allergrootste fan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo jij bent lekker opgeschoten

    leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen