maandag 20 maart 2017

Pittige blokjes

Nee, dit blogje gaat niet over eten, maar over de Loyal Union Sampler.
Ik heb weer 3 blokjes klaar en vooral het eerste blokje wat ik maakte was een behoorlijk pittig blokje om te doen:

B-4 Castle Wall

Het tweede blokje was wat makkelijker:
B-5 Chambersburg

Het derde blokje was heel leuk om te maken, maar ook weer een lastige:

B-6 Charlie Stokey's Star

Gelukkig heb ik de gang weer te pakken met deze sampler quilt, ik hoop dit jaar alle blokken maken. 

Nog een fijne dag

4 opmerkingen:

  1. Ze worden heel mooi zeg, veel kleine stukjes hé.......liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie blokken, ze lijken wel al moeilijker te worden. Wat zal het een mooi geheel worden ! Groetjes van je allergrootste fan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn alle drie erg mooi, maar de 1e lijkt me dat je erg precies moet werken, anders komt het niet goed uit in de puntjes.
    Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk joh! Maar ze zijn weer mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen