zondag 13 augustus 2017

Maggie the Messmaker

Twee jaar lang heeft hij in de kast gelegen, het borduurwerk van Maggie the Messmaker. Druk natuurlijk met van alles en nog wat, ben ik er gewoon een paar jaar niet aan toe gekomen.
Voor de vakantie wilde ik wat te borduren mee nemen, één werkje om te quilten en één om te borduren.
Dus Maggie ging mee op reis, zover was ik toen we half juli vertrokken:


Het voordeel van één borduurwerk is natuurlijk dat je wel veel steekjes zet, met als resultaat dat ik nu zover ben:


Er is een flink stuk bij gekomen vind ik zelf in een maandje tijd.

Nu thuis heb ik weer keus uit zoveel andere dingen, met de Loyal Union Sampler was ik net voor vertrek op de helft van de blokken gekomen. Hier ga ik in de loop van komende week ook weer mee verder, want de blokken wil ik graag dit jaar nog af hebben.
Toch blijft Maggie voorlopig ook op mijn bureau liggen, eens kijken hoever ik over een maandje ben.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie borduurlap Tineke en wat veel werk!
    Fijne week. Succes met je LUS, dat is een mooi project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel slim, één ding. Je ziet lekkere vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt hij mooi. Je bent zeer gedisciplineerd bezig. Straks heb je alleen maar AFFO's. Groetjes van je allergrootste fan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt steeds mooier, bij borduren moet je nu eenmaal geduld hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig borduurwerk zeg, echt de moeite waard om dit af te maken..............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen