donderdag 18 januari 2018

Door het jaar

In het vorige blogje schreef ik al over de nieuwe BOM's die aan het begin van het jaar weer gestart kunnen worden.
Naast de Winterse Hexjes ben ik ook begonnen aan "door het jaar". Aan het begin van elke maand wordt er hier een gratis patroontje geplaatst wat je kunt downloaden.
Ik weet nog niet of ik elke maand ga maken, maar januari vond ik in elk geval wel leuk om te doen:


De stofjes die ik heb gebruikt komen uit een charmpackje wat ik had gekregen van het Quiltersgilde, omdat ik iemand had aangemeld als lid.
Omdat ik geen grote quilthanger heb (ook geen kleine trouwens) ben ik in de kledingkast gedoken.
Daar vond ik nog een oude houten klerenhanger, deze is vanaf vandaag in gebruik als quilthanger:


Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Tineke, ook een goed idee van een houten kleerhanger!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk. Ben benieuwd naar de andere.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kuiltje is dit geworden..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen