dinsdag 10 april 2012

With needles and threads all quilts are made

Twee weken geleden was ik op de bee van Sandra op Hoeve "de Beek" in Woudenberg. Op de bee laat je ook even zien waar je mee bezig bent en Sandra had een ontzettend leuke quilt bij zich.
Ik was er gelijk al helemaal weg van, want de gebruikte stoffen zijn helemaal mijn kleuren.
Ook de afwisseling van patchwork, stitchery en applicatie vond ik heel leuk.
Dit is de quilt waar het over gaat:

Een paar dagen later zag ik dat Sandra deze quilt als BOM gaat aanbieden, te beginnen in september.
En natuurlijk kon ik het niet laten, ik heb me voor dit project ingeschreven.
Lijkt het je ook wat om deze quilt te maken, kijk dan even op de site van Sandra.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. oh die is wel heeeel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eens even gekeken bij "Sandra" maar dat had ik beter niet kunnen doen :-)) LOL. Ach het is nog geen september hihihi. Hij of is het zij is wel heel leuk!!

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk vooruitzicht.......zal eens gaan kijken bij Sandra .

    BeantwoordenVerwijderen