dinsdag 27 september 2016

Miniquiltje en appeloogst

Op de valreep van september heb ik nog een miniquiltje gemaakt. Een volle mand met appeltjes, heerlijk.
Het patroontje hiervoor kun je hier vinden. Ook de patroontjes voor de andere maanden staan op deze site.


Met het quiltje voor oktober hoop ik snel te beginnen, zodat deze wel de hele maand op mijn hobbykamer kan hangen.

Achter onze tuin staat een appelboom op een stukje niemandsland. Vorige week heb ik er een emmertje vol van afgeplukt:


Ondertussen is het emmertje alweer half leeg, want er is natuurlijk van alles te verzinnen om deze appeltjes in te verwerken.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n miniquiltje en zo toepasselijk in deze tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat volle mandje hangt bij mij ook in het huisje. Elk jaar weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een leukerd geworden en inderdaad..past precies bij je appeltjes! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen