zaterdag 30 juni 2018

Update groeimeter

Afgelopen dagen ben ik weer verder gegaan met het borduren van de groeimeter. Er is een ballonnetje bij gekomen:


Ondertussen zitten we vandaag alweer op de helft van het jaar.
Daarom vond ik het tijd om eens na te denken welke projecten ik dit jaar af wil hebben.
Voor het borduren natuurlijk de groeimeter, de baby komt in september. Verder wil ik ook Maggie voor het grootste gedeelte klaar hebben.
Voor het quilten loop ik redelijk bij met de Winterse Hexjes en dat wil ik aan het eind van het jaar nog zijn. De laatste paar blokken voor de LUS moeten af en verder wil ik minimaal 1, maar als het even kan 2 tops afwerken als quilt.
Nog 6 maanden te gaan om dit allemaal te realiseren.

Nog een fijn weekend

4 opmerkingen:

  1. Pfieuw, dat is best veel!
    Het hondje is in ieder geval af en erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk borduurwerkje, dat hondje met ballon.
    Je hebt nog heel wat voor de boeg, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een serieus voornemen om zoveel nog af te maken dit jaar. Succes!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel geluk, prachtige kleuren heeft de ballon

    BeantwoordenVerwijderen