maandag 31 december 2018

Laatste dag van 2018

Op de valreep van dit jaar heb ik toch nog een affo te melden, de groeimeter is klaar, het is toch nog gelukt:


Hij zit nu in de wasmachine, deze week nog even een achterkant eraan zetten en als mijn nichtje dan in februari naar Nederland komt kan ik hem aan haar geven.

En zo zijn we alweer aan de laatste uurtjes van 2018, wat is het weer snel gegaan.
Natuurlijk wil ik al mijn lezers een gelukkig, gezond en creatief 2019 wensen en graag zie ik jullie in 2019 weer terug .

Nog een fijne dag

4 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou gezonde, gezellige jaar wisseling.
    Natuurlijk komen we na morgen weer bij je terug haha.
    Prachtig je groeimeter............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de groeimeter mooi geworden!
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2019

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De groeimeter is toch af en hij is prachtig!
    Een gezond en creatief 2019.

    BeantwoordenVerwijderen