woensdag 16 januari 2019

Het resultaat van de workshop

Vorige keer vertelde ik al van de workshop die ik samen met 2 vriendinnen ging volgen.
Afgelopen donderdag was het dus zover, het huiswerk was af en we gingen druk aan de slag.
Jammer genoeg wilde mijn naaimachine niet meewerken, maar gelukkig kon ik van Hannie een naaimachine lenen.
Er is de hele dag hard doorgewerkt en aan het einde van de dag waren alle onderdelen van de tas klaar, dat ziet er nu zo uit:


Volgende week donderdag hebben we nog een middag workshop en dan gaan we alle onderdelen in elkaar zetten. Nog even geduld dus voor het resultaat.

En mijn naaimachine? Die doet het nog steeds niet. Gisteren heb ik hem naar de reparateur gebracht, ik hoop hem snel weer terug te hebben. Voorlopig heb ik de naaimachine van mijn  moeder even te leen, dus ik kan nog wel verder met alles waar ik mee bezig was.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Wat is dat vervelend als je naaimachine het niet doet op het moment dat het juist nodig is. Gelukkig was er een oplossing. De gekozen kleuren voor de tas zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze naaimachine kunnen we niet missen he.
    Ben benieuwd hoe je tas word.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer van je naaimachine, hopelijk is het euvel gauw verholpen. Benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen