maandag 30 september 2019

Een affe top

Ja, hij is klaar, de top voor de Winterse Hexjes.
In januari 2018 ben ik aan dit project begonnen en nu op 30 september heb ik het laatste hexje eraan gezet.


Toen ik begon had ik het idee om met alleen stofjes uit mijn voorraad te werken, resten van andere projecten en FQ's die ik nog had liggen. Na verloop van tijd kwam ik er toch achter, dat het dan wel een rommeltje zou worden, dus heb ik in totaal 5 FQ's bijgekocht om er toch eenheid in te houden.
De hexjes die ik gebruikte waren 3/4 inch, een kwart kleiner dan aangegeven bij de start van het project. Hierdoor heeft de top een afmeting van 1.50 m x 1.20 m.
Volgend jaar wil ik hem gaan afwerken, lekker met fleece als achterkant, zodat ik hem heerlijk op de bank kan gebruiken.

Nog een fijne dag

2 opmerkingen:

  1. Wat is de Winterse Hexjes van jou mooi geworden, je hebt goed de kleuren erbij uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen