woensdag 20 november 2019

Regenboogkussen

Regelmatig schrijf ik een stukje over borduurtjes die ik maak voor de regenboogkussens.
Hoe bijzonder is het dan om er zelf één te mogen ontvangen:


Regenboogkussens worden gemaakt voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben en momenteel kan ik dat goed gebruiken.
Eind augustus kreeg ik te horen dat ik na 19 jaar weer borstkanker heb en momenteel zit ik midden in de chemokuren.
We blijven positief en gaan ervan uit dat alles weer goed komt.

Ondertussen probeer ik toch bezig te blijven met quilten en borduren, dus voor een kussen heb ik ook nog een borduurtje gemaakt:


Zo kan ik ook weer iemand helpen die het hard nodig heeft.

Nog een fijne dag


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi idee' en sterkte met je behandelingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg Tineke, heel veel sterkte en beterschap hoor!
    Je doet zelf zoveel voor de regenboogkussens, fijn dat je er nu ook een krijgt voor steun.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte en kracht om de strijd opnieuw te winnen.
    Mooi dat je nu zelf zo'n kussen krijgt, ik hoop van harte dat het je door deze rot periode heen helpt. Hij is erg mooi trouwens, net als jouw eigen bijdrage voor een kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte Tineke, ik hoop dat je snel weer opknapt! Wat fijn dat je ook een kussen hebt mogen ontvangen. En jou borduurtje is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooi kussen gekregen zeg, maar waarom is minder zeg. Vreselijk na al die jaren weer ziek te zijn. Dus heel veel sterkte met de chemo en vooral weer beter worden hoor............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen