donderdag 12 december 2019

Maggie the Messmaker

De laatste maanden ben ik druk geweest om allerlei UFO's af te werken. Met sommige borduur- of quiltprojecten ben ik al lang bezig en er moet toch eens opruiming komen in mijn werkkamer.
Vorige week heb ik een super UFO tevoorschijn gehaald, Maggie the Messmaker. Dit borduurwerk lag alweer 1,5 jaar in de kast (toch handig zo'n blog, dan kun je nog eens dingen nakijken). In 2012 ben ik hiermee begonnen en hij is nog lang niet af.


Hierboven zie je waar ik gebleven was op 31 mei vorig jaar.
De laatste week heb ik heel wat kruisjes gezet en ben nu zover:


De komende weken wil ik nogverder borduren aan Maggie, eens kijken of hij komend jaar toch eens af komt.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Prachtig mooi borduurwerk, mag niet in de kast blijven liggen toch.
    Succes Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan deze mij nog herinneren. Ik vind het een prachtig patroon!

    BeantwoordenVerwijderen