dinsdag 21 januari 2020

Zes bij Zesjes ...... deel 1 en 2

Ik schreef er al over, de nieuwe projecten van dit jaar.
Van de Zes bij zesjes krijgen we op maandag een patroontje om te borduren, 37x37 kruisjes, dus niet zo heel groot. Het eerste (blauw, DMC 312) en tweede deeltje (okergeel, DMC 782) zijn klaar.


In totaal krijgen we 12 borduurtjes en in april komt er in de nieuwe Klossie een patchwork patroon te staan, zodat het een mooie quilt gaat worden.
Daarom ben ik alvast mijn voorraad stofjes ingedoken om ideeën op te doen.

Nog een fijne dag

6 opmerkingen:

  1. Leuk en mooie kleurtjes.
    Heb het gezien, maarik heb al 2 x een borduur sal.
    Maar mooi word het zeker.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi fijntjes, dat wordt weer een prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een quilt met borduurtjes? Lijkt me erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk project lijkt me dit. En wat een kleine kruisjes moeten dat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn leuk hè... Natuurlijk maak jij er een quilt van! Ik ga voor speldenkussentjes....

    BeantwoordenVerwijderen