dinsdag 28 juli 2020

Claudine's Quilt - Deel 5

Deel 5 van Claudine;s Quilt heb ik al weer een paar weken klaar, maar ik had nog niet eerder tijd om er een blogje over te maken.
Deze keer moesten we weer vier hoekblokken maken, een octagon star, deze waren super leuk om te maken. Wel goed opletten, de zijden van de punten waren net iets verschillend van maat.


Ook moesten er aan de diamantjes van de vorige opdracht nog bricks gezet worden.
Daarna kon alles aan elkaar gezet worden, met het volgende resultaat:


Deel 6 ligt nu uitgeprint, daar ga ik binnenkort mee aan de slag.

Nog een fijne dag

4 opmerkingen:

  1. Hij is en wordt mooi. Succes met deel 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sterren en wat wordt het al een prachtig geheel.
    Vraag me af hoe groot het al is.
    Op mijn vorig blogje heb ik ook een quilt ster laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend word deze quilt weer, succes er nog mee............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so beautiful. I'm in awe of it. I am on row three outside the circle but enjoying the EPP very much.

    BeantwoordenVerwijderen