donderdag 27 augustus 2020

Claudine's Quilt - Deel 6 - 1

Vandaag weer een update van Claudine's quilt.

Hoe het is gekomen weet ik niet, maar tot en met deel 5 was is elke maand netjes bij met het maken van de blokken. Nu bij deel 6 loop ik opeens gigantisch achter. 

Dit gedeelte van de quilt bestaat uit 52 blokjes, de Windmill en de Turnstile.

Van de Windmill moesten we er 24 maken en die heb ik nu af:


Nu moet ik nog 28 Turnstile blokken maken, dus voorlopig ben ik nog wel even zoet en van de straat.

Nog een fijne dag

2 opmerkingen:

  1. Mooi die windmill, ik begrijp dat je achter bent, zoveel kleine stukjes om aan elkaar te naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for showing that confetti stitch...I really like it and have noted it. Meanwhile, your blocks are perfection here. How talented a quilter you are! Happy September stitching from me.

    BeantwoordenVerwijderen