vrijdag 25 september 2020

Claudine's Quilt - Deel 6 - 2

 Eindelijk deel 6 van Claudine's Quilt af. 

De 24 Windmill blokken heb ik vorige maand al laten zien, nu zijn ook de 28 Turnstile blokken af. Hier heb ik ze nog even allemaal bij elkaar gelegd:

Hieronder nog een foto waarbij ik alle blokken als rand om de quilt heb gelegd. Alles ligt nog los, er komen nog bricks aan en er moeten ook nog hoekblokken bij gemaakt worden, maar zo krijg je toch al een idee hoe het er straks uit gaat zien:

Alvast een fijn weekend gewenst.

5 opmerkingen:

  1. Je schiet zo lekker op. Het gaat misschien lamgzaam, maar dat maakt niets uit. Je quilt ziet er nu al mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi jou quilt. de moeilijke blokken zo mooi.
    Dat wilde bij mij niet zo dus
    Ik moet nog de briks van deel 8 maken.
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit gaat erg mooi worden...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen