maandag 4 januari 2021

Schoolgirl Sampler - 1

 Allereerst wil ik natuurlijk mijn lezers en volgers een heel gelukkig en vooral gezond 2021 wensen.

Een heel nieuw jaar voor ons, ik ben benieuwd wat het ons gaat brengen, hopelijk kunnen we straks weer gezellig naar een tentoonstelling of museum. En kunnen we weer zonder beperkingen bij elkaar komen tijdens een verjaardag, een bee of een quiltworkshop.

Het nieuwe jaar begint natuurlijk ook altijd met weer nieuwe projecten, ik twijfel nog of ik mee ga doen met de Hexensterren van Annelie. Waar ik in elk geval wel aan ben begonnen is de Schoolgirl Sampler. In december had ik het boek gekocht en het is de bedoeling elke week zes blokken te maken. Blok 1 t/m 6 zijn klaar:

In totaal moeten er 72 blokken worden gemaakt en ook nog een middenblok. De stofjes die ik gebruik komen allemaal uit mijn voorraad, veel nog van de restjes die ik over had van de Farmers Wife Sampler. Volgende week verder met de volgende 6 blokken.

Nog een fijne dag

4 opmerkingen:

  1. Het begin ligt er, zes mooie blokken.
    Succes met de andere 66 blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De nieuwe blokken zijn prachtig en mooi zo verschillend!
    Een mooi en creatief 2021!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep voor jou ook beste wensen meid en wat ben je al ver met de schoolgirl knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn mooie blokjes van Kathleen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen