dinsdag 2 februari 2021

Hexen kerstkrans klaar

Zoals bijna elk jaar neem ik me voor om een aantal UFO's van de stapel af te maken. Meestal blijft het bij voornemens, maar nu heb ik in elk geval één project af.

Van de hexen kerstkrans waar ik in 2019 samen met 2 vriendinnen aan ben begonnen had ik top in oktober 2020 helemaal klaar. Begin van de maand ben ik begonnen met het quilten hiervan:


Het was nog flink doorprikken en mijn vingers werden er niet blij van, maar ik zelf wel. Eind januari had ik hem helemaal klaar:


Daarna natuurlijk nog de afwerking, een tunnel om hem op te hangen, een label en de bies. 


Deze kerst komt deze quilt in de kamer te hangen, ik ben er best wel trots op.
Nog een fijne dag

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi, en zo prachtig netjes dor gepit.
    mijn complimenten.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden. Hier mag je zeker trots op zijn. Eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, goed dat je hem hebt afgemaakt. Mijn moeder heeft ook zouets gemaakt (misschien wel dezelfde) en die hangt zo mooi op de schouw. Jij vind voor deze vast ook een prachtige plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een prachtige krans.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hexies altijd mooi en deze krans is werkelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen