woensdag 10 maart 2021

Update groeimeter

 Op de één of andere manier is er de afgelopen maand weinig gequild en geborduurd door mij. Te druk geweest met andere dingen en ook niet zo heel veel zin om wat op te pakken.

De laatste week ging dat gelukkig wel weer wat beter en heb ik het volgende stukje van de groeimeter gemaakt:


De komende dagen moet ik mijn werkkamer opnieuw inrichten, alles staat op z'n kop omdat er nieuwe kozijnen geplaatst werden. Als alles weer zijn plekje heeft, hoop ik ook het quilten weer op te pakken.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Je borduurwerk is prachtig, de groeiende wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groeimeter, bedoel ik, je moet zo opletten want een woord wordt door de tablet veranderd en als je er geen erg in hebt is dat heel vervelend 😞

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn schattige figuurtjes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen