vrijdag 11 november 2022

Kniertje 7

 De top voor Kniertje zit in elkaar, al met al nog een hele klus, maar het is gelukt. 

Eerst heb ik alle delen voor het middenstuk aan elkaar gezet:

Daarna kwam er een rand omheen, ik heb gekozen voor een effen donderblauwe rand:

En daarna moest er nog een rand om gemaakt worden met de over gebleven blokjes:


Toen het Klossie uitkwam zag je pas welk patroon er van alle blokjes gemaakt moest worden en dat is dus de Storm at Sea. Nu wilde ik altijd al eens een quilt maken met dit patroon, dus ik ben er heel blij mee.

Alvast een fijn weekend gewenst

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig geworden. Heel leuk om te zien hoe je hem ( af) maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend. Met jouw kleurkeuze komt het patroon het mooi tot zijn recht. De rand maakt t echt af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die is prachtig! Heel knap hoe je dat gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig geworden, mooie kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen