maandag 16 januari 2023

UFO van de Maand Januari

 Elk jaar neem ik me voor om wat UFO's weg te werken, maar elke keer mislukt dat. Om nu voor mezelf een stok achter de deur te hebben, heb ik me voorgenomen om elke maand een UFO van de Maand te kiezen en daar dan ook de hele maand aan te werken, naast de hexencirkels en Kniertje die ook af moeten.

De UFO kan groot of klein zijn, al veel jaren liggen of wat korter en hij hoeft ook niet perse die maand af te komen. Ik heb voorbeelden genoeg, bv. de Farmers Wife Sampler (2015) die moet nog door gequild, of de Schering en Inslag (2020), of de Loyal Union Sampler (2018), hier moet ik nog 4 blokken voor maken.

Begin van de maand plaats ik een foto hoever ik op dat moment ben en eind van de maand weer één met het resultaat.

Op 2 januari ben ik hier al mee begonnen, wat van de UFO stapel kwam is de Santa's Village Houses, geborduurd tussen 2013 en 2016. Daarna heb ik er in 2019 een top van gemaakt:

Regelmatig heb ik er de afgelopen twee weken aan gewerkt en nu heb ik hem zomaar af:

Nu op naar de volgende UFO, begin februari plaats ik de foto van de volgende UFO.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Wat een goed plan. Dat zou ik ook kunnen doen, dan komen mijn ufo's ook eens af. Het is een leuk quiltje wat je maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, wat een prachtige quilt! Ik snap niet hoe je dat zo snel voor elkaar hebt gekregen, maar het is hoe dan ook geen UFO meer, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow je plan werkt goed voor je, wat een prachtige quilt!

    BeantwoordenVerwijderen