maandag 3 april 2023

Wandeling

Samen met mijn jongste zus een Klompenpad gelopen, het Ugcheler Markepad. 

Deze route is 11 kilometer en gaat vooral door de bossen en heidevelden bij Ugchelen.

Onderweg is altijd wel wat bijzonders te zien:

Ik denk niet dat hij nog werkt, had ik misschien toch even moeten proberen.

Een mooi vennetje, het was prachtig weer, dus de blauwe lucht weerspiegelde mooi.


Volgens een informatiepaneel moesten er bij deze spreng ook ijsvogels zitten, maar die hebben we helaas niet gespot.

Na 11,3 km waren we weer terug bij het beginpunt, binnenkort spreken we weer af voor een wandeling.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke wandeling. En eindelijk zon en een blauwe lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat zijn mooie foto's, het was vast een heerlijke wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoorde nog niet zo lang geleden dat er klompenpaden waren.
    Het lijkt mij prachtig om zo'n wandeling te maken.
    Fijne Paasdagen. Gr. Marga

    BeantwoordenVerwijderen