dinsdag 18 juli 2023

Serendipity 1

 Vorige maand maakte ik een blogje over mijn twijfels welke quilt ik zou gaan maken, La Passion of Serendipity. Gaan voor een quilt waarvan ik al weet hoe hij eruit komt te zien (La Passion) of gaan voor het onbekende, want bij Serendipity heb ik echt geen idee wat het gaat worden.

Ondertussen is de keuze gevallen op Serendipity, mede door de kleuren die er gebruikt gaan worden, in totaal 18 verschillende kleuren, lekker vrolijk, van groen tot oranje en alles wat je er maar tussenin kunt verzinnen.

Deel 1 heb ik ondertussen af, in totaal 313 hexjes:

Komende donderdag komt deel 2 van deze quilt, ben benieuwd hoe het verder gaat.

Nog een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Spannend hoor maar deel 1 is al leuk.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O spannend dus! Het feit dat je nu al vol spanning uitkijkt naar donderdag geeft aan dat je er lol in hebt en dus tot nu toe een goede keuze hebt gemaakt. Veel plezier alvast met het volgende deel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goede keus! En wat heb je al veel hexjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen