donderdag 25 april 2024

Blokje om 1

Eigenlijk wilde ik verder gaan met de Hexenhuisjes, maar toen ik daar mee bezig was kwam ik er achter dat mijn achtergrond stof op was. Snel dus besteld, maar toen kreeg ik bericht dat het ook bij de quiltwinkel uitverkocht was. Gelukkig kreeg ik deze week bericht dat het toch weer leverbaar was en ondertussen heb ik het ook al weer in huis.

Terwijl ik op de stof wachtte, kwam ik weer zo een leuk quiltproject tegen, dat ik natuurlijk weer gelijk verkocht was. Gelukkig had ik hier wel stof voor in huis, dus maar gelijk begonnen met blok 1:

Blok 2 er ook maar gelijk achteraan gemaakt:

En omdat ik toch zo lekker bezig was ook gelijk maar blok 3:


Totaal worden het 18 verschillende blokken, ze zijn zo leuk om te maken. 
Binnenkort dus verder met de volgende drie.

Nog een fijne dag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten